Pressemeddelelse: Rå Cannabis Juice – et mirakel?

Del på facebook
Del på google
Del på twitter
Del på linkedin

Cannabis: For blot et par år siden, var der få der kendte til de medicinske og healende egenskaber, som cannabis planten besidder. Flere og flere er blevet klogere på det, og har prøvet de ikke-euforiserende produkter på egen krop. En af pionererne inden for cannabis kosttilskud i Danmark og udlandet, SanaNordic, beretter:

“I 2016 da vi startede på det danske marked, var det kun syge med leukæmi, psoriasis, gigt, stofskifte, ptsd, diabetes mm., der viste interesse. De erfarede, at de  på “mirakuløs vis” fik det bedre og nogle blev helt symptomfrie.”

Listen af erfaringer og forskellige sygdomme som cannabisen havde en indvirkning på voksede støt: Astma, Allergi, Parkinsons, Crohns, Smerter, Kroniske lidelser, Angst, og langt flere end der tør nævnes.

Firmaet udtaler, “Alle alle disse mennesker med forskellige livsstilssygdomme, som forgæves har søgt hjælp hos sundhedsvæsenet, havnede nu ved vores dør, som var vores produkter.”

Lad os lige tage et skridt tilbage. Alt dette, takket være en juice? Ikke helt, men takket være cannabis juice, ja.

Det er muligt, ifølge Dr William Courtney, som er amerikansk professor, læge, forsker og raw cannabis ekspert. Da han opdagede hvordan den rå cannabisplante virker på kroppen når den indtages som fx en juice, droppede han sin praksis omgående og dedikerede al sin tid til at forske i rå cannabis og hjælpe patienter i sin private klinik ved at lære dem at dyrke de rigtige sorter, så de kan selvmedicinere sig. Hans nuværende kone og mor til hans datter, Kristen Courtney, opsøgte ham, idet hun var alvorligt syg, og lægerne havde opgivet. Hun led af en række kroniske sygdomme og var på over 40 forskellige slags medicin, der dræbte hendes system – En langsom død. Kristen havde hørt om  cannabis og ville give det en sidste chance, hun var ikke parat til at dø – eller leve – på denne måde. Hun fik fat på hash og skunk i starten, og det dulmede hendes symptomer at ryge og tage olier, men det var ikke nok. Da hun endelig mødte Dr William Courtney blev hun straks sat i gang med at juice hendes egen cannabis dagligt. Inden for et år var hun symptomfri og halvandet år senere blev hun gravid, hvilket undrede lægerne som havde erklæret at hun aldrig ville kunne få børn, da hun led af endometriose.

Dr. William Courtney fortæller, at kroppen er skabt til at være rask og kan heale sig selv, hvis du giver den de rigtige værktøjer.

Videnskabeligt er der sket banebrydende forskning hvor det såkaldte “endocannabinoide system” som kort sagt er et livsvigtigt biologisk forsvarssystem – opdaget af en anerkendt israelsk forsker.

Cannabis juice bør være en essentiel fødevare

Ifølge Dr. William Courtney er cannabis juice det næstvigste at drikke dagligt, efter vand.

SanaNordic, der forhandler koldpresset cannabis juice der er frysetørret til pulver, og dermed er naturligt preserveret, ligesom NASA tilbereder måltider til deres astronauter, fortæller: “Vores fornemste opgave er nu, at udbrede budskabet om raw cannabis juice som et dagligt kosttilskud, ligesom vi spiser vores dagligt C-vitaminer”. Studier viser, at cannabisens ikke-euforiserende stof, CBD, er en af de kraftigste antioxidanter på planeten. I synergi med de andre essentielle næringsstoffer, som er bibeholdt efter frysetørring, er det en vitamin eksplosion af de kraftige!

SanaNordic er dedikeret til at udbrede viden om rå cannabis juice og dets fordele. Udover de helsebringende fordele, virker rå cannabis ikke euforiserende, idet cannabisen skal opvarmes før, at det euforiserende stof, THC, dannes. THC dannes først, når det ikke euforiserende THC-A, som forekommer i rå cannabis, opvarmes.

50% RABAT
25% RABAT
5% RABAT
NITTEN
10% RABAT
30% RABAT
5% RABAT
15% RABAT
50% RABAT
NITTEN
30% RABAT
10% RABAT
VIND OP TIL 50% RABAT
Lykkehjulet giver dig chancen for at vinde op til 50% RABAT på din ordre!Spil nu og se hvor heldig, du er!
Du har 3 forsøgSnyd tillades ikkeRabatkuponer gælder 24timerVed tilmeldning accepterer du, at vi sender dig nyhedsbreve.